Po robocie

Dobrze, że na posiedzeniu komisji regulaminowej były kamery. Zobaczyliśmy jakimi ludźmi są niektóre panie posłanki i niektórzy panowie posłowie. Nie szukajmy usprawiedliwień w historii polskiego parlamentaryzmu ani w obecnej sytuacji politycznej.

Na ostatnim posiedzeniu posłowie podnosili ręce do późnej nocy. Premier od jakiegoś czasu pracuje w weekendy. Drodzy politycy finansowani przez Nas, odpocznijcie. Należy Wam się. Polska zaczeka. Poradzi sobie.

To prywatna opinia i nie należy jej wiązać z TVN24.

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

O tak święta racja panie redaktorze :) niech odpoczną i my tez od nich ale obawiam się, że po powrocie nic się nie zmieni… Pozostaje nam cieszyć się ich chwilową nieobecnością Pozdrawiam
Konsta

Anonimowy pisze...

co racja to racja, niech jadą, odpoczywają, a i my odpoczniemy od naszych drogich polityków

Anonimowy pisze...

nareszcie trochę wolnego od panów kurskich, gosiewskich i innych podobnych cymańskich...

Anonimowy pisze...

ja tam będę odczuwać pewnego rodzaju pustkę... Decyzje Sejmu po wywaleniu min. Giertycha już mnie tak boleśnie nie dotykają, więc nauczylam się traktować to jak program rozrywkowy. Czasami aż mnie to, co widzę, pociesza, że nie jestem taka zła :) co nie znaczy bynajmniej, że nie mam momentów totalnego załamania, widzac "wybrańców narodu"

Anonimowy pisze...

a Pan taki ładny...:)

Anonimowy pisze...

A no ładny, cóż zrobić :P Tylko przydałoby się do nas odezwać poprzez kolejny wpis na blogu. Czekamy, z pewnością nie tylko ja.
konsta

Anonimowy pisze...

Here we go again... Czyżby kolejna Marzena? :) Co do odzywania się, też by m isię nie chciało, gdybym nie dostała nawet 10 komentarzy.

Anonimowy pisze...

ee tam nie liczy się ilość tylko jakość :))) no to jest już ósmy jeśli chodzi o ilość, bo z jakością to cienko wyszło :)))

konsta pisze...

No to dajemy, dajemy i zaraz bedzie 10 komentarzy :P A wtedy może nam coś skrobnie redaktor ulubiony :D

Anonimowy pisze...

no to ja pod 10 dopisuje sie do fan clubu pana Krzysztofa:)
witam i pozdrawiam
emka

Anonimowy pisze...

Drodzy Komentatorzy - chyba musicie wykazać się odrobiną wyrozumiałości. Przy takiej liczbie dyżurów, trzeba wreszcie odpocząć.
Pozdrawiam urlopowo :-)

Anonimowy pisze...

Panie Krzysiu, nikt nie śmiałby wiązać tej opinii z TVN24. Dobrze, że ma Pan odwagę o tym pisać, co prawda to jest temat "rzeka", ale warto o tym pisać. To co się nam, widzom ostatnio ukazało na tej fantastycznej komisji w sumie nie powinno nas dziwić, takie rzeczy się działy , dzieją i dziać będą niestety :/ , a już za czasów prezydentury Pana Kaczyńskiego... chyba szkoda słów... dobrze, że w końcu ludzie mogli zobaczyć małe co nieco, może co po niektórzy, zaślepieni zmienią zdanie w pewnych kwestiach i tak jak Pan napisał, nie będą szukali usprawiedliwień, ja osobiście już od dawna ich nie szukam.
Gorące pozdrowienia dla Pana Krzysia :)
Gabi.

Gabi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gabi pisze...

Pan Krzyś przeziębiony, problemy z gardłem, więc zdrówka życzę :):)

asterii pisze...

Panie Krzyśku! Proszę przyjąć najszczersze życzenia! Wszystkiego, co najlepsze.

Anonimowy pisze...

Ja polecę tzw klasyką: "wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!":)

konsta pisze...

A skąd Wy to wiecie ? To pewne ? No oczywiście ja również wszystkiego najlepszego :D

Anonimowy pisze...

No, to niejaka Marzenka poznała odpowiedź na dręczące ją pytanie :D wszystkiego naj na froncie małżeńskim p. Redaktorowi życzę!

Anonimowy pisze...

No to jeszcze ja 3 grosze dorzuce, wszystkiego co najlepsze Panie redaktorze na tej nowej drodze życia :)

Gabi pisze...

Ja również życzę wszystkiego najlepszego :)

Anonimowy pisze...

Hello! jest tu kto?!!

asterii pisze...

Panie Krzyśku! Jakoś cicho się zrobiło na tym blogu ... A może by Pan czasem napisał tu cokolwiek ? Pozdrawiam serdecznie !