Warto wiedzieć

Początkujący student dziennikarstwa zapytał mnie jakie umiejętności powinien rozwijać aby za kilka lat być atrakcyjnym dla pracodawcy. Odpowiadam więc.

Trzeba uczyć się pisać prosto i zrozumiale. To oczywiste. Internet powinien być w małym palcu. Kamera od czasu do czasu w ręku. Przyda się znajomość obróbki wideo i montażu dźwięku. Warto też wiedzieć jak to wszystko powiesić w sieci. Poza tym trzeba wszystkiego spróbować i nie siedzieć.

Jeśli macie podobne pytania piszcie śmiało. 

7 komentarzy:

konsta pisze...

Własnym oczom nie wierzę… Wreszcie odzew i warto było zajrzeć na Pańskiego bloga. A to przydatne dla zainteresowanych dziennikarstwem ;) Dzięki

Anonimowy pisze...

niestety nie wyłapałam dziś momentu z nagraniem VHS w Poranku, szczegóły pliiizz :)) albo proszę o zawieszenie na youtube or some place else ;)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Panie Krzysiu, zapraszamy do Poznania na nowe Targi Żeglarstwa i Sportów Wodnych BOATSHOW, które odbędą się w dniach 13 – 16 listopada :))

Gośka pisze...

Panie Krzysztofie ja mam troszkę inne pytanie:)
jak się można dostać do budynku tvn24:)??? tak tylko żeby zobaczyć jak to wygląda w środku, ten wielki holl, drzewka w środku... :) pewnie potrzebna jest przepustka, ale czy zwykły śmiertelnik może ją jakoś zdobyć:)?
pozdrawam serdecznie:)
gośka.

konsta pisze...

O tak, ja podpisuje się pod pytaniem Gośki bo ja również zastanawiałam się czy może jest coś typu „wycieczka, oprowadzanie” po TVN24 ? Byłoby super :D :D Pozdrawiam

konsta pisze...

"Jeśli macie podobne pytania piszcie śmiało"
Ale po co pisac skoro pan nic nie odpisuje...;/

KRZYSZTOF GÓRLICKI pisze...

Ciekawe, czy jeśli odpisze po dwóch latach ktoś zareaguje?