Dla Pana Piotra:-)

ITV Rugby World Cup 2011 Titles from Jump Design on Vimeo.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Panie Krzysztofie, widziałem film z dedykacją dla mnie. Jest piękny. Znam litery ale sam nie umiem jeszcze pisać na komputerze. Teraz robi to moja mama, która razem z tatą jest moim rzecznikiem. Mam 6,5 roku i powoli uczę się wszystkiego w tym okazywać i rozumieć emocje. Z tymi ostatnimi jest czasem trochę trudno ale daję radę.Pozdrawiam (cokolwiek dobrego znaczy to słowo - tak zawsze na końcu pisze mama) i baaaardzo D Z I Ę K U J Ę (znaczenie tego słowa dobrze znam i rozumiem).
Piotr

Ja też dziękuję. Za jakiś czas zajrzę czy poleca Pan coś ciekawego na wakacje (mam na myśli ciekawą lekturę). Biografia Solidarności była bardzo interesująca.Po IGNORE EVERYBODY nie sięgałam bo przerabiam tylko sam tytuł wówczas gdy ktoś np.dziwi się jak czasem zachowuje się moje dziecko.
Pozdrawiam. Monika

KRZYSZTOF GÓRLICKI pisze...

Pozdrawiam także:-)))

Anonimowy pisze...

Dzień dobry, myślałam, że może Pan coś poleci na wakacje /lektura/... Pewnie brak czasu więc niezbyt często Pan tu zagląda...Biorę się zatem za wakacyjne wieczorne odświeżanie mojego języka włoskiego.Tylko czy po 2 -letniej przerwie w nauce i braku konwersacji jest nadzieja na to,że na pytanie: Parli italiano? można będzie z czystym sumieniem odpowiedzieć Si,parlo bene...???Pozdrawiam od synka Piotra wielbiciela niekonwencjonalnych filmików/etiud filmowych.
Monika