Na zdrowie !

Ile razy na dobę człowiek przełyka ślinę? Nie wiem.
Przez ostatnie dni wiedziałem jednak kiedy to robię. Ból był tak silny, że w dzień nie dawał spokoju. A w nocy pozwalał zasnąć tylko następnego przełknięcia.
Wiele razy rezygnowałem. Podciągałem się wyżej na poduszkę, włączałem nocną lampkę i patrzyłem w sufit aż do znudzenia i zmęczenia. Ale ból nie odchodził. Cholerna angina kuła przez kilka dni. W końcu zadziałał antybiotyk.

Człowiek nie zdaje sobie sprawy z tego jak piękne jest życie gdy nic nie boli aż zaboli.

4 komentarze:

cookie pisze...

Panie Krzysztofie życzę szybkiego powrotu do zdrowia i na antenę :)

KRZYSZTOF GÓRLICKI pisze...

Dziękuję. Jest coraz lepiej ;) Jutro ruszamy;-))

Anonimowy pisze...

I tak trzymać :)

Dominika Peszko pisze...

Tak fajny blog, że postanowiłam wrócić do jego początku. Okazało się, że 5 lat temu w tym samym czasie mieliśmy, Panie Krzysztofie, anginę.
Zatem życzę zdrowia, teraz i w przyszłości,
Domi